Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Βάζω το μέλλον μου σε καλά χέρια #Στα δικά μου...

Είναι φορές που βασίζεσαι σε άτομα, σε ανθρώπους που πιστεύεις... πιστεύεις γιατί πιστεύουν και αυτοί σε 'σένα ή απλά έχουν κάποιο κέρδος. Ένα κέρδος που τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δε σε ενδιαφέρει να το δεις γιατί έχεις και εσύ κάποιο από αυτούς... ή νομίζεις ότι έχεις. Το θέμα είναι ότι κανένας δεν ξέρει τα όνειρα σου καλύτερα από σένα... Κανένας δε μπορεί να σου πει τι θα κάνεις τη ζωή ή να σου σχεδιάσει το μέλλον απομονώνοντας την προσωπικότητα σου και το "εγώ" σου μέσα σε γυάλα κάνοντας τους στόχους σου να έχουν μνήμη χρυσόψαρου. Οι ιδέες και οι στόχοι έρχονται με σκέψεις... το πείσμα όμως και η απόφαση έρχονται όπως ο έρωτας... εκεί που κάθεσαι ξαφνικά ένα αγγελάκι σου πετάει το μαγικό του βέλος και σε ξεσηκώνει... Έτσι και εγώ αποφάσισα να βάλω το μέλλον μου σε καλά χέρια ... Στα δικά μου...

Υ/Γ: Κάνεις τα πάντα για να νιώθεις καλά εσύ... νιώθεις καλύτερα όταν κάνεις ευτυχισμένους τους γύρω σου πραγματοποιώντας το στόχο σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου